Ångest

Idag har jag faktiskt inte gjort hälften av vad jag hade tänkt att göra. Först och främst skulle jag ringt till Älmhult och fått en tid till att tatuera mig, men inte har jag gjort det. Sen skulle jag ha tränat, antingen hemma själv eller i Ljungby, inte blev det de heller. Så man kan säga att jag har latat mig för det mesta, vilket jag ångrar nu.
Imon hoppas jag det blir ändring på allt. Jag ska träna två gånger imon, vilket inte har hänt många ggr i mitt liv. Först ska jag på instruktion på Nautilus och sen ska jag träna fotboll !

Nu hade jag tänkt kolla på film och sen ska jag ner och supporta a-laget, som spelar mot Liatorp, tror jag det var.
 

Är det bara jag som har märkt att det kryllar av nyckelpigor i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0