Klippning

Idag har jag vart och klippt mig. (Efter många om och men) Blev faktiskt rätt nöjd, men än så länge är det platt så får se hur resultatet egentligen blev när jag duschat och jag har fått tillbaka mina lockar.
Mer än så har jag inte gjort idag, var iofs och fixade frallor på morgonen, alltid gott en fredag när man är ledig.

Om en timme ska jag möta upp Cilla på stan, vi ska hinna äta innan bussen går mot Halmstad. Vi ska dit och shoppa lite :) Jag behöver egenlitgen inte köpa nåt men efter lite erfarenhet så vet jag att jag kommer köpa nåt ändå.

Ikväll kommer ju själva Darin till Ljungby, men det är nog inget jag kommer att föreviga. Har inte råd och lust till att.

Nu ska jag kika runt på datorn lite.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0