Modevisning

Min dag började med att jag tog bussen in till stan. Det kändes konstigt, eftersom jag har inte åkt buss sen jag gick i skolan och nu kommer jag aldrig mer få ta bussen in till Sunneboskolan. Men när jag kom till stan gick jag till sunnebohallen och hade ett träningspass med en instruktör, det var väldigt trevligt !
Där kommer jag definitivt köpa ett kort så jag kommer igång med träningen.
Eftermiddagen spenderade jag med Robin, vi gjorde i princip ingenting. Sen kom Julia och plockade upp mifg för vi skulle möta Elin och Cilla på stan för att gå och kolla på modevisningen.
Det var en trevlig kväll =)
Imon händer inte så mkt mer än fotbollsträning imon.
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0