Nytt liv

Idag började jag mitt nya liv, alla tror säkert att jag ska sluta äta godis och börja träna. Men nej jag har börjat mitt första riktigt arbetsliv idag. Ändå rätt bra att börja onsdag, torsdag och fredag och sen ledig i helgen. Dagen gick fort och jag fick en del gjort. Så nu kommer snart min första riktigt lön också, eftersom jag hinner jobba fyra dagar innan lönen kommer, blir det inte så mkt. Men en första lön är alltid en första lön ! =)

Just idag är det en vecka sen jag var hemma och sov i min egna säng, så det ska bli skönt att äntligen få göra det !

Igår spelade vi mot Lagan, härlig vinst. Efter de första 10 min trodde nog Lagan att de skulle vinna, men icke det. Vi vann med 2-4 och jag gjorde ett mål som även blev med i tidningen idag :P Och det är också min första bild i tidningen genom fotbollen. Skitbra bild också, ansiktet blev juh inte med =D

Men snart ska jag också starta ett annat nytt liv och det är att börja träna mer, även om jag inte klarar att äta nyttigare så måste jag iaf börja träna mer, och det ska jag juh kunna klara av.

Nu ska jag kolla på tv och sen nana, Godnatt ! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0