Söndag

Hemkommen från match nu, det gick bra. Vi vann med 1-10 =) Och jag fick även äran att göra ett mål, vilket inte händer ofta alls.
Denna veckan har jag inte uträttat så mkt som jag borde. I bilturen hem ifrån Lanna nu ikväll satt jag och funderade på vad det är jag ska göra denna veckan.
Jag ska ringa tatueraren i Älmhult och jag hoppas på att få en tid denna veckan till att tatuera mig,
sen ska jag fixa träningskort, så jag kan börja mitt tränande igen. Behöver få upp konditionen och allt annat som man behöver för att spela fotboll.
Sen ska jag också få iordning här hemma. Det ser hemskt ut, eftersom jag inte har vart hemma så mkt i sommar. Så det är mina mål denna veckan !
Vi får se hur det blir med det. 
Ne nu ska jag göra mig iordning sen ska jag kolla på film. 
Godnatt ! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0