Sweet

Började dagen med att jobba 7 timmar. När jag kom hem begav sig jag och mamma ut för att plocka blåbär som vi ska göra paj av, älskar det! Sen stack jag hem och duschade och nu sitter jag här och ska snart göra mig iordning för att gå ner och kolla på match, Hamneda- Angelstad.
På tal om match, så har vi träningsmatch imon !! Usch, jag är så nervös som det bara gå att bli, jag är livrädd för att svimma eller få andnöd. Jag har inte rört på mig en enda gång i sommar plus att jag har verkligen unnat mig sötsaker, ja i princip varje dag hela sommaren ;) Det känns inte alls bra. Så återkommer och säger hur det gick imonkväll. Jag hoppas verkligen på det bästa.
Jag är överlycklig om jag klara mig igenom matchen oskadd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0