Uppe med tuppen

Idag var jag uppe ovanligt tidigt, så tidigt som klockan 8. Fast om jag inte blivit väckt av min hund kanske jag skulle sovit längre.

Om sisådär en kvart ska jag ta mig in till stan, jag och Vickan ska träna. Jag var så duktig så jag stack dit igår med efter jag slutat jobba. Känner mig rätt stolt för det :P

Inatt fick jag sova själv i vårt stora eller lilla hus kanske man säger. Det jobbiga är att det knakar och låter i hela huset när man sover själv och när hela huset är fullt av folk som sover här så låter det ingenting. Men jag kan ju gissa på att det är bara inbillning också. Jag brukar inte ha svårt med att sova själv hemma. Men inatt var det annorlunda. Vet inte varför, men jag skrämmde väl upp mig själv. 

Idag hade jag tänkt att köra ut till min mormor och morfar och se om de är hemma, är ju inte varje dag man är i Agunnaryd och besöker dom. Plus att man får alltid så god mat och fika där ;)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0