16 and pregnant

Nu sitter jag och kolla på ytterligare ett avsnitt av 16 and pregnant. Väldigt intressant program :) Det blir så när man inte har något bättre för sig.
Är ledig i en och en halv vecka nu, det ska bli väldigt skönt. Ska bara komma på något att göra. Blir väl en och en annan utflykt med Robin ;) Lönen kommer snart, det sitter aldrig fel.

Igårkväll var en rätt trevlig kväll med annorlunda umgänge. Det var Kenny, Sarah, Cilla, Fia, jag, Claes och Simonsson, ja ett väldigt udda gäng, men det funkade och vissa blev mer fulla än andra.

Imon åker jag med mamma och pappa till Halmstad för att sedan åka bort till Robins stuga i Skummeslöv :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja jag tycker vi hade väldigt kul :D

2009-07-21 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0