Äntligen bestämt mig

Städningen med rummet gick bra, men däremot blev det bara städning och ingen förändring alls.
Kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig, men det kan behövas en kväll hemma med familjen, ne eller inte. Det är rätt trist, det enda positiva är att man får god mat.
Eftersom jag inte har någon tv på mitt rum under sommaren så kommer denna kvällen bli väldigt jobbig och kommer därför få sitta vid datorn hela tiden vilket jag inte tycker är så speciellt roligt.

Igår bestämde jag vad jag ska tatuera in, två grejer faktiskt. Jag hoppas du följer med mig Cilla ? :)
Innan du sticker till Gbg och sviker oss alla här nere.
Jag kommer inte säga vad jag ska tatuera utan alla får se det efter när jag gjort det, eftersom jag inte orkar höra allas kommentarer, för med de två jag ska tatuera in kommer de bli en hel del kommentarer. Skitsamma, jag tycker om båda två !
Ne nu ska jag börja kolla på en film, så kvällen fördrivs sakta men säkert mot läggdags.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Wallin

Jaaaa för sjutton jag följer med :D Säg till när du ska boka tid, hoppas bara ekonomin vill som jag vill.. Ska du inte till Anna?!

Bara du inte tatuerar in Robin eller nått så tror jag alla är nöjda :D haha

2009-07-31 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0