Seg dag

Nu var det ett bra tag sen jag satt ner och skrev. Jag har inte haft ork eller haft tid nu på sommaren.
Idag är jag ledig. Har jobbat en vecka nu med Claes och Daniel, fy fasiken alltså. Man måste ha nerver av stål för att klara av det :P Imon blir det jobb igen fram tills onsdag, sen är jag ledig i 1½ vecka! Ska bli skönt.
Det har hänt en hel del nu de senaste veckorna. Jag har varit mest i husvagnen,  Skummeslöv och i Båstad. Har även vart i Helsingborg och kollat runt lite på Väla :) 
Den 11:e var det två år sen jag och Robin blev tillsammans och jag tycker det känns för jäkla bra faktiskt =D

Idag är det en väldigt seg dag, min hjärna gå på högvarv för att komma på något att göra. Jag och Robin är hemma själva tills imon, men inte finns det så mkt att hitta på för det. Det ösregna ute också och det gör inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0