Midsommar + match

Hemkommen från både midsommarfirandet i Mellby och matchen i Delary.
Midsommar först då, det var väldigt trevligt =) En härlig helg, komma bort från allt och umgås med roliga människor ! Kan dock räcka med en kväll, men det var rätt skönt att ta det lugnt och sitta på mc donalds med Cilla och Robin igår kväll ist för att festa som alla de andra gjorde.
Idag stack vi ifrån vårt Tre laxar hotell och begav oss hemåt. Väldigt skönt att komma hem !
Väl hemma så var det bara till att ladda om till matchen som skulle äga rum klockan fem ute i Delary.
Det började väldigt segt och jag trodde vi skulle förlora detta. Men tog tag i att och vann sen med 5-1 ! Och jag fick t.o.m göra mål också =)
Nu sitter jag vid datorn och tar igen det jag missat i helgen, men känner mest för att gå ner och sätt mig och kolla på matchen som går på tv.
 
Hur hade du/ni det på midsommar ? =)


Midsommar för några år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0