Rastlös

En sån här vacker dag ska man juh egentligen spendera utomhus, men jag är så fruktansvärt rastlös så jag kan inte bara sitta ute bara för att man ska. Så jag har städat mitt rum, suttit vid datorn och plockat iordning här i huset lite, mest för att hjälpa mamma. Så därför tänkte jag ladda upp lite bilder sen midsommar, jag hade bara med den på midsommarafton, resten av helgen glömde jag helt enkelt bort kameran. 

 
Vi började kvällen med att få se Robin i klackskor ;)


Ida och Cilla =)



Fia =)


Anna =)


Cilla, Jossan, Sofie och Fia =)


Robin och Cilla =)


Fia gillar inte att vara med på kort.


Anton som var grillmästaren =)


Fia och Robin =)


Daniel var hungrig.

Cilla =)
Cilla =)

Anna och Ida hade det mysigt =)


Sofie och Jossan =)

Robin och David Simonsson hade en disskusion =)

Orkar inte lägga in alla bilder nu, tar de sista senare idag.
Nu ska jag försöka hitta på något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0