Robin Söderling

Jag trodde denna dagen skulle bli mkt bättre än vad den har varit.
Hoppas matchen gör så att jag blir på bra humör igen !
När jag vaknade så fann jag Robin vid min sida, det trodde jag inte. Eftersom han kom hem så sent så att jag la knappt märke till att han ens kom hem. 
Jag bestämde mig ganska fort för att köra ner och sola för att fördriva tiden. Så när jag sitter där och väntar på att få gå in i rum fyra så får jag ett samtal, det var dolt nummer. Jag svarade och hon sa att det var polisen ifrån Växjö, först blev jag chockad men sen fattade jag vad allt handlade om. Det var inget allvarligt. Men vi hade en trevlig stund tillsammans, närmare en hel halvtimme.´Efter det gick jag in för att sola, sen köpte jag frallor till frukost och sen åkte jag tillbaka hem till Robin.
Nu sitter jag hemma igen, orkade inte vara kvar i stan.
Jag är glad att jag bor på landet ! =)

Finalen för Robin Söderling idag. Min gamla stora idol, jag var helt nerkärad i honom för några år sen. Satt och kollade på en match i repris nästan 20 ggr. Kunde den matchen utantill efter det. Mindre bra med detta är att jag kan inte se finalen, för att vi samlas halv fyra och matchen börjar tre =/ Tråkigt ! Men jag tror och hoppas han vinner, hade vart kul =) Speciellt eftersom det gick så dåligt för Sverige igår i fotboll, så kan det få gå bra för Robin Söderling ikväll.

Nu ska jag kolla på Wallander ! 


Här är min idol som jag träffade för tre år sen i Båstad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0