Bal och student ?

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att någon ska höra av sig. Antingen gör Anna det eller så kanske Ida får för sig att ta tag i vår kväll. Anledningen till att det är dem jag sitter och väntar på är att vi bestämde idag att vi skulle hitta på något ikväll. Men eftersom Annas mamma Lotta har fyllt 40 så har det anordnats en överraskningsfest nere i klubbstugan och Anna ville så gärna vara med en stund där :) Så därför sitter jag lugnt hemma och väntar på henne.
Jag får också hålla mig på ovanvåningen för jag hör att de är ett antal killar ute i trädgården som väntar på att få komma in och börja kolla på fotbollen.
Undra om jag kanske också får kika in och kolla lite kanske ? Nej, skulle inte tror det !

Imon är det match mot Hinneryd och sen efter matchen ska jag ner till Helsingborg och fixa naglar till studenten och balen. Det är sjukt mkt nu man ska fixa och jag hatar det ! Hade det inte vart för allt krabb och skit så hade jag vart otroligt lycklig och glad för att det snart är sommar, men både studenten och balen försvåra allt för mig. Hoppas det bara är värt allt stress !

CYPERN !
En helt underbar och perfekt resa innan studenten. Jag har aldrig haft så fint väder som vi hade där nere, minst 30-35 grader varje dag och vi såg endast två moln på hela veckan =) Vi hann med rätt mkt där nere, som tex rida på kamel ! Trevligt trevligt var det, men kommer nog i och för sig aldrig att göra om det.
Det är ett resemål jag definitivt kommer att åka till igen.


Utsikten från vår ballkong

Poolen

Jag och en glad kamel =)

Cilla på en restaurang

Cilla vid havet

Jag vid poolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0