Eurovision song contest

Min lördagskväll har jag spenderat hemma. Jag tror jag fick i mig för mkt sand/grus idag, för jag har mått så dåligt i eftermiddag. Jag har vart spyfärdig och haft en jobbig huvudvärk näst intill hela eftermiddagen. Därför beslutade jag mig för att stanna hemma och kolla på tv. Men det blev en rabarberpaj ist för en påse godis, som jag så gärna hade velat ha.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Eurovision song contest och hoppas på det bästa för Sverige. Även om vi har en annorlunda och rätt modern låt så tror jag inte det kommer lyckas i år heller, tyvärr.

Imon blir det Aloe vera party hos Joanna. Klockan elva börjar det !? Men hon har lovat att bjuda på frukost, så det ska bara bli mysigt och det är en bra uppladdning inför matchen.
Godnatt !

Güle güle


Ibland saknar man gamla tider något fruktansvärt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0