Fredag

Det har varit en mkt givande dag idag. Det började med att jag vaknade rätt tidigt, åt frukost och hann sitta lite vid datorn. Sen skjutsade mamma upp mig till skogen, jag hade juh lovat att hjälpa pappa där. Så jag började bära ut stora stockar och hann också med att röja lite med röjsåget, kände att det var min grej, så jag sågade ner allt vad som fanns i min väg. Jag är faktiskt riktigt nöjd med min dag som skogsmulle.
Efter det körde jag hem och gav mig ut på en joggingtur. Jag hatar sätta upp mål innan man börja jogga, att man ska orka en viss sträcka. Jag ger mig heller aldrig och därför är jag totalt slut när jag väl kommer fram.

Nu har jag duschat och sitter och väntar på Cilla och hennes mamma, vi ska bestämma hur vi ska göra med studenten innan vi åker.

Ikväll ska jag ta det lugnt, laga mat och kolla Talang =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0