Hatar motion

Ja, de som känner mig, tror säkert att jag älskar att träna, men då känner de mig nog inte fullt ut när det gäller det. Jag har i princip alltid motionerat i hela mitt liv, varit en "aktiv" fotbollsspelare sen tio år tillbaka, men jag hatar egentligen motion. Det är inte ofta jag har den känslan då jag verkligen känner för att ut och springa, göra ett body step pass eller att gå ut och gå, utan jag tvingar mig nästan varje gång. Det känns underbart när man gjort det och det är väl det som får mig att träna. Men när man väl står där svettig, äcklig och kippar efter andan, så vill man bara försvinna. Men när jag spelar fotboll så hinner jag aldrig känna så, för det är så roligt att man inte tänker på det. Så all träning förutom fotboll är egenltigen inte så rolig. Däremot mår man så otroligt mkt bättre när man har gjort det och det är de som motivera mig att träna.

Jag kom precis hem ifrån att ha varit ute och sprungit så nu känner jag mig duktig och mår mkt bättre än vad jag gjorde innan, eftersom jag har krängt kakor idag, så var jag tvungen att lätta på det dåliga samvetet lite.

Ska snart sätta igång med att baka bullar. Var ett tag sen jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0