Irriterad

Jag ändrar mig nog en del sen förra inlägget. Det har inte vart så härlig fredag än så länge iaf. Blev bara riktigt irriterad och nere så fort jag lämnade huset för att gå ner till gympan. Kan kanske vart för att jag inte ätit något, att ingen svarade när jag ringde och att Lova vägrade gå in. Så därför bestämde jag mig för att skita i engelskan, hade nog bara blivit mer irriterad. Nu sitter jag hemma efter en runda på stan med mamma.
Jag har väldigt dåligt samvete, tränade inte i onsdags, inte igår och än har jag inte tränat idag. Usch, måste verkligen röra på mig, så det får väl bli en runda snart så jag får bort all ilska.
Har fortfarande inte bestämt mig för ikväll, det lutar mest åt fotboll i Strömsnäs. Trogen tittare som jag är, får jag väl pallra mig dit. Får hoppas på en vinst för Hamneda.

Nu ska jag dra mig utåt på en joggingtur.

Güle güle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0