Rally

Vaknade upp tillsammans med Fia idag för en gång skull ! Vi hann inte mer än att äta frukost för sen skulle jag på Rally.
Dammigt och ingen avåkning, illa. Men det var trevligt att sitta och prata med Jossan, Sandra, Linn, Anna och Erika.
Vart kvällen slutar har jag ingen aning om, men känner starkt för att sitta hemma, kolla på tv och äta massa godis. Men har lovat att titta in hos Linn i Kånna, så det får väl bli det. Däremot blir det nog inget stan och hela huset för mig, för jag ska vara utvilat till matchen imon, som jag har längtat !

Güle güle

Bilderna är från förra året, skillnaden är att vi satt i Anna och Johans trädgård i år.


Kommentarer
Postat av: ♥Beckis♥

Tack din med!!♥♥

2009-05-16 @ 17:31:35
URL: http://hellobecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0