Skattjakten

Första dagen på en 1½ veckas ledighet ! Känns riktigt härligt.
Igår var det Skattjakten. Det var faktiskt en riktigt rolig och trevlig kväll. Det började lite halvt om halvt, men sen när vi hade hittat Lina och Teddie så kunde det inte bli mkt bättre. De tråkiga var att Skattjakten varade bara i en timme och det hade vi ingen aning om, så det blev inte mkt saker för vår del. Efter Skattjakten begav vi oss till Mc Donalds för att äta. Sen senare på kvällen åkte vi runt litegrann och fastnade hemma hos Dennis, med Robin och Peter. Men de verkade inte tycka om vårat sällskap så mkt, så jag och Cilla satte hos utanför huset för att vänta tills de kom ut till oss och erbjuda oss skjuts hem, vilket de gjorde efter ca 20 minuter. Då åkte vi hem till Robin och hade vin/öl- kväll med Ing-Marie.
En mkt händelserik och rolig kväll !

Ska snart äta och sen ta mig hemåt, för ikväll är det träning. Kan behövas idag, jag och Robin åt choklad till frukost !? Inte bra alls.

Bilder från skattjakten kommer när jag har lagt in de på datorn hemma =)

Güle güle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0