Snart så !

Nu är det inte långt kvar tills jag är på väg ner till Malmö med Cilla och Robin. Det är rättare sagt 7 ½ timmar.

Idag började dagen med att jag packade lite smått och sedan gjorde jag och mamma amerikanska pannkakor till frukost, just för att jag skulle hålla mig mätt tills matchen.
Matchen var det jobbigaste jag har gjort på länge, så jäkla varmt ! Men vi gjorde den väldigt bra, för vi vann med 3-2 och med en man elr tjej mindre under nästan hela andra halvlek. Efter det cyklade jag ner till fotbollsplanen här i Hamneda för att kolla på b-laget. Det gick mindre bra för dom, den slutade 1-1.

Nu sitter jag här och väntar på att Robin ska komma så jag får i mig lite mat, för nu är jag då inte mätt längre sen mina amerikanska pannkakor. Det blir till att grilla färsk laxfilé, det är verkligen den bästa maten som finns.

Jag har snart packat klart också, så snart kan jag vara lugn och inte ha ångest för att min rum ser ut som ett bombnedslag.
Jag har bara en jobbig sak kvar att göra och det är att lägga över nya och bra låtar på mp3:n.

Ha det bra allihopa här hemma i Sverige så ses vi om en vecka =)

Güle güle


Kommentarer
Postat av: Cechiliaaaaaaaaaaaaaaaaa Wallin

Jag har oxå det med mp3: n kvar.. Så sjukt tråkigt!!

Men vi får bytas vid med mp3:nerna så vi får lite olika låtar med :D

2009-05-24 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0