Söndag

Hemkommen från matchen nu. Även om vi la av i mitten av andra halvlek så tyckte jag vi spelade bra och jag tyckte resultatet var helt okej, även om det hade vart bättre med en vinst. Men slarvar man som vi gjorde så får man räkna med sånt.

Idag är det söndag igen och då kommer måndagen imon, som alltid. Men jag hade gjort allt för att måndagen skulle försvinna elr bara upphöra, för jag orkar inte med praktik imon, hade vart skönt att ta sig en sovmorgon och bara slappa hela dagen. Men nu är det bara tre ggr kvar för mig på praktiken, för nästa vecka är jag och Cilla i Cypern ! Så jag borde faktiskt inte klaga.

Nu väntar 24 på mig och sen ska jag lägga mig i sängen och somna till en film.

Güle güle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0