Spela gitarr

Nu är klockan väldigt mkt för mig, så jag ska snart dra mig neråt i källaren och krypa under täcket. Inatt sover jag i stan hos Robin. Men Robin är inte hemma.. Vilket är sorgligt, han jobbar i natt. Jag ska nog se till att överleva natten, så jag kan åka till Ullared imon med Cilla !
Nu är det mindre än två veckor tills vi åker. Jag ska inte sitta och längta för mkt, för det har alltid min pappa sagt att jag ska vara rädd om att ha för stora förväntningar. Så jag är så tråkig och tänker alltid på det negativa, pappas fel. 
Idag bestämde jag mig för att lära mig att spela gitarr, eftersom jag själv tycker att jag har för mkt fritid. Skickade och frågade Emme om hon ville vara min privatlärare, vilket hon så "gärna" ville. Hon förstod däremot inte hur man kunde ha för mkt fritid, men det har jag, lustigt nog. Vi får se hur det går med det projektet.

Till helgen jobbar jag inte, vilket ska bli skönt. Det blir istället rally och fotboll, som jag gillar väldigt mkt.

Förresten så blev mina bullar väldigt lyckade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0