Tidsfördriv

Bara 75 min kvar innan man ska vara på plats i skolan igen. Har suttit framför datorn nu så länge att jag inte kommer på något mer att göra. Känns som jag har varit överallt och kikat.
I eftermiddag ska jag göra ansiktsbehandling för första gången i mitt liv, anledningen till att jag ska göra det är för att jag hade presentkort som jag måste utnyttja, eftersom jag hatar massage, så fick det bli ansiktsbehandling. Jag vet däremot inte hur jag ska klara 75 min med att ha någon som håller på i mitt ansikte hela tiden. Kommer nog bli lite jobbigt..
Efter det ska jag skynda mig hem till Hamneda och packa ihop kläder till träningen. Känns som det var ett tag sen jag tränade fotboll, rättare sagt en vecka sen. Till helgen, på söndag blir det match hemma mot Lagan, vilket jag ser fram emot väldigt mkt. Jag hoppas såklart på vinst och jag tror vi har stora chanser till att ta hem det.

En grej som jag har funderat på mkt på under min tid som praktikant på Hemköp´s förbutik är att hur man kan vinna typ 10 000 kr i 25 år, på triss. Hur kan de garantera att de kan fortsätta sätta in pengar på ett konto i 25 år framöver ? Det är juh inte heller bara en person som vinner detta utan det är en massa människor som gör det.
Jag tror jag är rätt ensam om att tänka på sådana här saker. Jag kan säga att jag tänker på allt mellan himmel och jord, hela tiden. Det är faktiskt rätt jobbigt, men det är sånt jag får leva med.

En annan sak jag fundera över är vilken tatuering jag ska ha och vart jag ska ha den. Vill verkligen tatuera mig igen. Jag har några få förslag, men jag är nog för feg för dom.


Kan hoppas på en lika bra utsikt som då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0