Torsdag

Alltid lika roligt att komma till skolan och får reda på att man inte har den första lektionen. Då var det bara till att vända om och åka tillbaka till Robin. För inte sitter jag i skolan och väntar två timmar på nästa lektion.
Jag har kommit på att jag har blivit fruktansvärt lat och bekväm sen jag fick körkort för snart ett år sen. Tar för givet att jag ska köra/åka bil hela tiden, till stan, från stan, till skolan och från skolan. Innan fick man juh alltid gå och det blev alltid motion på köpet. Vilket kanske kan ha straffat sig..
Nu snart börjar religonen, så det blir till att köra, åter igen ner till skolan för att sedan vänta på den sista och så otroligt roliga lektionen, varmkök, som inte börjar förrens två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0