Trött efter träningen

Yey, praktiken slut denna vecka. Det var inte alls "farligt" idag, gick rätt fort ändå. Jag har fått en ny kompis, fick två trisslotter av han. Trevlig kille elr gubbe kanske man säger till han..
Träningen ikväll var rätt seg och jag var väldigt trött sen praktiken. Men man fick göra det bästa av situationen.

Skattjakten imon då ja, hoppas på en rolig eftermiddag/kväll tillsammans med klassen och alla andra jobbiga treor. Som jag har förstått så ska de flesta dricka, men eftersom jag ogillar det rätt skarpt så vet jag inte hur det blir för min del. Kanske tar nånting litet sådär.
Men min första prioritering är faktiskt att hinna träna mellan klockan 12,00 och 18,00, för annars kommer jag inte mår så psykiskt bra ;P Men det ska jag nog hinna med utan några problem.

Nu ska jag duscha, borsta tänderna och sen lägga mig för att sova så gott som det bara går !


Otroligt söt och rätt gammal bild på mig och Julia =)

GodNatt !

Güle güle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0