Härlig dag !

Idag vaknade jag av att klockan ringde 05,00, men kom på ganska fort att det kan inte vart min klocka utan Robins. Snabbt somnade jag om och somnade kanske om lite väl mkt, för jag försov mig till första lektionen. Om någon timme ska jag till skolan, blir nog bara idrotten och sista engelska lektionen för mig idag, men inte klaga jag för det. Härlig fredag i skolan ! 
Jag har beslutsångest för kvällen, antingen ska jag kolla på fotboll och ta det någorlunda lugnt eller så stannar jag hemma och gör mig iordning för att gå bort till Johanna ? och sedan kanske vidare till Skoogs loge, vilket låter som en bonnafest för många, men då kan jag säg att det är väldigt rätt, för mer bonnafest än så, går inte att få. Så jag vet inte vart jag ska ta vägen ikväll. Men har några timmar på mig att fundera.

Güle güle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0