älskar hösten

Jag älskar höstvädret. Men min favorit årstid är självklart
sommaren, men hösten kommer på en klar andraplats.
Igår när jag körde hem från sjukgymnasten så kunde jag
inte sluta le, det är nåt speciellt med hösten.

Veckan började bra och gick sedan bara utför..
Blev inte riktigt som jag och vissa andra hade
tänkt sig. Tyvärr så är livet aldrig nåt man kan
styra över fullt ut.

För tillfället känns allt så lustigt, det känns inte som
det har gjort innan.. Typ resten av mitt liv, det är nåt
som fattas. Jag gör inte alls lika mkt längre, jag har inte
ork till att träna och jag känner ingen "glädje" längre i det
jag gör. Det enda som jag kommer på som har lämnat mitt
liv är skolan? Kan det vara det som spökar i mitt huvud
och som förstör allt jag tänker och gör. Jag vet inte, men 
det måste hända nåt drastiskt snart, för jag orkar inte har det
såhär. 
(Det låter helt sjukt, men jag kanske saknar skolan lite.)
Men jag ska ta tag i detta om en vecka, månad eller ja år om
det nu ska ta så lång tid innan jag hittar tillbaka till allt roligt.

Just nu sitter jag bara och fördriver tiden hemma hos Robin.
Det är ingen hemma här och jag har ingen skjuts hem, så det
blir till att vänta på mamma som slutar vid 8, precis då Idol börjar =/

Imon fyller pappa år, 44 hela år. Om jag får säga det själv, så tycker jag
det är rätt ungt ändå. Jag har inte köpt någon present än och jag
tror inte det kommer bli någon heller, så hoppas mamma har tänkt
åt mig också.

Nu ska jag äta lite mat


 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Wallin

Flytta hit till mig i Göteborg och gör något med ditt liv! :)

2009-10-01 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0