I don´t know

Jag vaknade klockan elva idag och var ovanligt pigg.
Det är värre nu framåt kvällen, då börjar jag bli¨
lagom trött och seg.
Har precis vart ute och gått en runda, rätt skönt
väder ute idag.

Kvällen igår var trevlig, däremot kommer jag ihåg
hela kvällen, hade inga problem med det. Trodde jag
skulle känna av alkoholen mer än vad jag gjorde.
Kom i sängen kvart över tre, så jag tyckte jag
förtjänade en sovmorgon och en slappedag idag.

Nu tänkte jag sätta mig framför tv:n och kolla
på Tjenare kungen, har sett den en gång innan,
och jag kommer inte ihåg nånting av den.
Så ser min lördagskväll ut, rätt tråkig faktiskt.

Do I really mean something too you ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0