lat?

Usch vad bekväm jag har blivit, elr kallas det lathet?
Jag gör inget annat än att köra runt i bilen, jag orkar
inte gå någonstans och jag orkar inte cykla heller.
Jag tar alltid bilen.
Så idag tog jag och körde ner bilen
till mamma på stan och gick hem med Lova ist. Det var
riktigt skönt väder, lagom kallt och solsken. (Annars brukar
jag åka med mamma upp till Robin igen).

Denna dagen har gått sjukt fort, jag har inte fått
någonting gjort. På allt detta sitter jag just nu och
väntar på en äppelkaka som är i ugnen. Det hade
nog inte Anna Anka gillat..
Men vad gör man inte för att få upp humöret lite :)

För övrigt händer absolut inte nånting i veckan,
förutom att jag ska träffa Anna :) Sen vill jag
träffa Emme med, vilket var riktigt längesen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0