middagsrast

Nu börjar jag bli riktigt less på det här.
Vi får se hur länge jag orkar hålla på.


Idag sitter jag själv uppe på kontoret.
Rätt skönt faktiskt, inget spring alls här idag,
bara två chaufförer som vart inne och vänt.
Jag vet däremot inte när jag får komma
hem idag, har ingen aning om hur länge jag ska
sitta här uppe.

Dagen i övrigt har varit jäkligt rörig.
Det började med att jag skulle åka och
panta flaskor för att köpa ny och ställa
här uppe, men när jag fått med allt in i
en vagn och ska börja panta så ser jag att
just den maskinen jag skulle använda var sönder.
Så det var bara att ta köra ut allt igen och packa
in i bilen igen.
Sen har jag och pappa krabbat med bilarna framåt
tillbaka, vilket blev väldigt konstigt tillslut.

Men nu sitter jag här och ska jobba vidare.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0