mini spa

Jag har ytterligare ett litet problem.
Vad gör man när man inte själv vet vad
man ska göra ? Jag velar mellan att gå och lägga
sig väldigt tidigt, kolla vidare på filmen som
jag kommit halvvägs med eller att jag ska sitta
och glo runt på internet och ha absolut inget
att göra. Ikväll är jag riktigt uttråkad, jag har
duschat, gjort ett fotbad (faktiskt), fixat mina
naglar och gjort ansiktsmask? Inte likt mig, men
ikväll drog jag upp alla aloe vera grejor och
testade allt jag hade köpt och fått. Det är riktigt bra
grejor. Jag är inte direkt missnöjd med nåt än så
länge. Nu ska jag bara bli sådär vacker och fin också..

Så efter mitt mini spa började jag kolla på filmen och
jag har som sagt kommit halvvägs, men jag är inte
sugen på att kolla på film ikväll, men jag vill ändå
inte sluta kolla, för den är spännande. Problem.

En sak är säker, nu ska jag borsta mina tänder !

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0