once in a life time

Hemkommen från träningen nu. Svinkallt och det
gör fruktansvärt ont när man spelar. Ingen höjdare
att träna ute så här sent på året.

Jobbade över lite idag, det märker jag nu. Jag är inte
van att sitta framför datorn i 7 timmar. Det börjar snurra
lagom snabbt i huvudet.

Imon är det doktorn som gäller, igen. Fast för en helt
annan sak än rygg m.m. Så får se vad dom har att
säga imon. Efter det tar jag och Julia en sen frukost
på Roddys och sen ska jag vidare till tandläkaren.
Rätt bra att ta allt på en och samma dag så man slipper
ta ledigt och krabba med jobb och sånt.
Sen har jag bara torsdag kvar och sen långhelg igen :)
Tiden går sjukt fort nu och jag hatar det!

På fredag hoppas jag på en kväll som man inte
glömmer på ett tag :D




Kommentarer
Postat av: Cecilia Wwwww

Jag hoppas på en kväll som du har glömt när du vaknar upp :D Hahaha ne men vi ska la se till och ha skitkul ;)

2009-10-13 @ 21:39:57
Postat av: silly

vad tränar du (: ?

2009-10-13 @ 22:00:54
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOLLA IN DETTA INLÄGGET --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2009/october/smygreklam.html DU KOMMER INTE (!!!!) ÅNGRA DIG! ♥

2009-10-13 @ 22:17:33
Postat av: sofie

tur att det inte är mer uteträningar! :) har ryggen blivit bättre? du ser mycket piggare ut nu iaf!

2009-10-16 @ 14:05:08
URL: http://sooffsan.devote.se
Postat av: Änna

De kommer bli skit kul :D

2009-10-16 @ 16:16:15
Postat av: Madde

Ja det är tur att det inte är det :) Jo det är lite bättre. Ska ner och kolla upp det på tisdag igen :)

2009-10-17 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0