äta bör man annars dör man.

Äter gör man, ändå dör man.


Sitter på jobbet nu, jag och Robin är här själva idag.
Vi ska nog inte starta eget ihop eller ta över nåt, vi
sitter redan och tjata lite på varandra. Men annars
är det lugnt och skönt, har inte vart så mkt folk här
idag. Däremot vet jag inte hur länge det blir framför
datorn idag, kan bli en lång dag eller så har man tur
och få gå hem i vettig tid :) Så därför kan jag inte träna
idag.. Så jag ska spara mig fram till söndag, för jag
älskar inomhusträningar ! =) Och att spela inomhus, det
var ett år sen nu och jag längtar lika mkt varje gång till
vintersäsongen kör igång.

Ikväll ska jag ta mig ut en runda ist, med Robins hund.
Vi ska sköta henne hela veckan, och jag har redan fattat
att det blir jag som få ta hand om henne.

På fredag fyller pappa år och då blir det ett litet minikalas
på kvällen, med mormor, morfar och farfar.

Imon ska jag tillbaka till Alena igen och kolla ryggen, hoppas
den håller sig på rätt ställe.

För övrigt mår jag kanon ! Måste sluta med all skitmat och
godis, det funkar inte att leva så, speciellt om man inte tränar :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0