Bra början

Min vecka har börjat bra. Igår gick jag till Vårdcentralen som planerat och tog mitt blodprov, efter det stack jag hem och skrev ner lite rader till mötet med Arbetsförmedlingen och efter detta gick jag och Robin ut en runda med Lova, en bra avslutning på dagen :)

Idag vakande jag upp och var otroligt trött, men eftersom jag slutar ett varje dag, ska jag absolut inte klaga. Tiden går sjukt fort på kontoret och jag hinner inte ens tänka innan jag slutar igen, skönt !
Tog bussen hem idag vid kvart i fyra, kommer inte ihåg sist jag tog bussen hem. Jag somnade iofs som vanligt och vaknade upp precis innan jag skulle hoppa av. Efter att ha åkt den sträckan i över 6 år lär man sig nog när man ska vakna...
Ikväll är det fotbolls träning som gäller, ska bli rätt kul ändå. Brukar inte se fram emot träningarna så mkt annars.

Fint väder nu också, ska kanske ta hunden en runda innan jag kör mot Pjätteryd.



Måste lägga ut en bild på Cilla när vi var i Halmstad för en vecka sen ungefär.
Hon har lämnat mig och flyttat till Göteborg.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0