bullbak

Tiden går sjukt fort, alldeles för fort för mig iaf.
Det är redan den 14 september, jag har redan hunnit 
med arbetslivet en månad och fotbollsäsongen är
över nästa helg. Jag hinner verkligen inte med längre..

Eftersom jag är själv hemma hos Robin ikväll ska jag
baka lite frallor till han när han kommer hem. Finns ändå
inget roligt på tv. Men däremot hinner jag nog somna innan han
kommer hem.
På så sätt är det lite tråkigt att jobba så som vi gör.
När jag är ledig jobbar han, när han är ledig så jobbar jag.
Det är helgerna man får tillsammans, men då vill man hinna
med att umgås med kompisar.
Nej, det är inte lätt att gör alla nöjda.

Min rygg är nog värre än värst ikväll, så det blir nog ingen
träning för mig imon. Jag vill så gärna träna de sista gångerna
för att få vara med på matchen, men har jag såhär ont i ryggen,
så funkar det inte att träna =/
Trist, men sant.

Mina frallor väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0