den första var bättre

Eva Cassidy - Fields of Gold, underbar låt !

"Flickan som lekte med elden" var väldigt bra !
Men jag måste säg att "Män som hatar kvinnor" var
lite bättre. Men det var väl för att man inte hade
några förväntningar på hur den skulle vara och
så överraskade den enormt.
Tror Cilla sa att det ska komma en tredje film,
hoppas det stämmer.

Ska lägga mig strax för att vila upp sig tills imon.
Det gör inte så ont i ryggen idag :D
Hoppas det håller i sig tills imon, då blir jag
överlycklig. Men det är ingen som kommer tro
mig imon om jag kommer och säger att det
inte gör så ont..

Måste lyssna på låten en gång till =)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Cecilia Wallin

Det är ju tre böcker av Stieg Larsson :P Så "Luftslottet som sprängdes" ska ju med bli film :)

2009-09-19 @ 14:42:06
Postat av: Anonym

Yes, det var de hon trodde :P Jag hade ingen aning ;)

2009-09-20 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0