glada ändå

Nästa sista matchen är avklarad och resultatet
blev tillslut 3-3, surt !
Men själva matchen var kanon, båda lagen gjorde precis vad
de skulle, så det finns inget att skylla på.
Så på lördag gäller det, vinna elr försvinna, det ska
bli riktigt spännande och jag vet inte om mina nerver
kommer att hålla.
Ska bli roligt och se hur fega och osäkra Ljungby kommer vara,
om det tar med en bunte a-lags spelare elr b-lags spelare.
Min rygg höll knappt idag och det känns nu att man har rört på sig.
Hoppas verkligen inte den stoppa mig lördag !

Imon är det jobb igen som gäller, ser inte riktigt fram emot att gå upp
tidigt igen. Men ledig på fredag, så jag ska inte klaga.
Kanske får med mig Robin för att köpa en ny säng också på fredag =)

Nu ska jag äta, plocka ihop mina grejer och sen klockan åtta ska jag 
sitta bänkad framför tv:n och kolla på "Ensam mamma söker".
Jag vet inte om det är bara jag, men jag kan inte begära ett bättre
tv program en söndagkväll.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0