händelserik weekend

Nu är jag äntligen hemma från en lång dag på jobbet.
De sista två timmarna vet jag inte ens själv vad jag gjorde,
jag irrade runt i stan och visste knappt vart jag var på väg.
Jag fick vända flera ggr för att jag glömt göra vissa 
saker och min planerade tripp på en halvtimme
tog två timmar ist.
Så nu sitter jag här och vet inte
riktigt vad jag ska göra. Antingen städa Robins rum och
packa upp mina saker, gå ut med Lova, hans hund eller så ska
jag duscha och göra mig iordning. Visst jag kan göra alla
saker, men i vilken ordning och jag har inte hela kvällen på mig.
Det tåls att tänka på !

I helgen var jag i Göteborg med Cilla och Fia =) En trevlig och rolig
liten resa. I fredags var vi på Liseberg och där var knappt något
folk, så kö-skylten visade 00,00 hela dagen. Så vi åkte allt man
bara kunde. På kvällen blev det hemmamys med Idol och chips.
Lördagen bjöd på en lång och härlig sovmorgon och den höll på
ändan tills halv två, då fick jag och Cilla tag på våra liv och stack ner
på Nordstan för att bli några kronor fattigare. Vilket vi lyckade rätt
bra med :D
På kvällen gick vi ut och åt (mindre god) mat med en flaska Rosévin
som Cilla nästan klippte helt själv.
Resten av kvällen bör inte nämnas..
Söndagen blev det buss hem till Halmstad och därifrån personbil
hem.
Lyckad helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0