Just nu

Kom precis hem ifrån matchen mellan Hjortsberga-Hamneda/Delary. En väldigt tråkig match om jag får säga. Spelade i princip bara 20 min, vilket brukar vara det vanliga för mig nu för tiden..

Denna veckan har jag två saker jag ska ta mig igenom, arbetsförmedlingen och upp och ta ett blodprov på Sländan. Och jag som slutar varje dag klockan halv två, ska väl hinna med att göra båda sakerna rätt fort.
Problemet med Sländan är att jag måste fasta tolv timmar innan. Hur ska det gå? Jag som älskar att äta.

Tänkte träffa Anna och Dolly med, som flyttat in till stan i en månad ungefär.
Veckorna för mig nu är ganska ointressanta, eftersom man aldrig får reda på saker elr har nån att skvallra lite med på rasterna, så därför får man nog träffas och umgås med kompisar mer på fritiden, vilket jag hoppas jag hinner med. Innan fick man med allt på en skoldag, man träffade de flesta och hade mkt att prata om hela tiden. Det är rätt jobbigt att gå från det till att inte ha någon kompis att prata med när man jobba istället.

Men än så länge saknar jag inte skolan, med läxor och skit. Utan jag har det väldigt bra som jag har det nu, jag vill verkligen tjäna ihop pengar så man kan börja tänka på att flytta hemifrån.

Nu måste jag sätta mig ner och börja skriva på mitt cv och meritförteckning som jag måste ha med mig på arbetsförmedlingsmötet.

  


Kommentarer
Postat av: Cecilia Wallin

Madde.. Kom till Göteborg och skvallra för guds skull! Jag dööör av ensamhet :) Varför blodprov? :/ Pusss

2009-09-06 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0