no help

Allting ska gå fel idag, som mitt horroskop också sa.
Ingen vill hjälpa mig med min rygg, det enda jag
behöver är att någon knäcker tillbaka den där den
egentligen ska vara. Men jag har ringt 5 sjukgymnaster idag
och ingen har tid till att göra det.
Bara för att ingen vill hjälpa mig innan matchen på fredag så
kommer jag spela hur ont jag än har.
Jag har inte haft såhär ont sen jag trillade av den jäkla
hästen och slog i ryggen för ca 7 år sen, så jag ska 
såklart få ont nu när jag har en viktig match på lördag
och som jag verkligen vill vara med på !
Så jag har suttit i telefon och framför datorn den största delen
av dagen, men jag har självklart hunnit med att sova en timme,
hur skulle jag klara mig utan min eftermiddagssömn?

Imon är jag ledig, så jag och Robin sticker först till Växjö under
dagen och kollar in en ny säng till honom. Sen åker jag hem för
att hämta bilen och sen tar jag med mig Cilla och sticker återigen
till Växjö, men denna gången för att se filmen 
"Flickan som lekte med elden" (:
"Män som hatar kvinnor" var sjukt bra, så jag har höga förväntningar
på den nya filmen.

Träningen börjar om en halvtimme, så det är dags att byta om och
göra sig redo.



Kommentarer
Postat av: sofie

det är ingen lek att ha ont i ryggen, ;/ vet precis hur det är! jag skulle till kiropraktorn i måndags, vilket verkligen behövdes efter smällen jag fick på matchen, men självklart kommer han inte! hoppas verkligen det blir bättre snart madde! vi behöver dig :) kram!

2009-09-25 @ 10:37:46
URL: http://sooffsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0