ut & vandra

Om en kvart ska jag kolla på tv och sen ska jag ta med
Cilla ut på skogspromenaden som jag har här i stan.
Tråkigt att gå i Kronoskogen eller runt om på cykelvägarna i stan. 
Kan inte träna på Nautilus nu på ett tag innan min rygg rättar till sig. 

Daniel och Cilla kom hem från Turkiet vid 7 imorse. Man blir juh
lite sugen på att åka, men jag får nog spara lite pengar till nästa år istället.

Idag på jobbet gick det bra. Jag hade till och med sovmorgon till kvart
över sju, skönt !
Imon är det jobb igen som gäller, sen träning på kvällen. Får
se om jag tar cykeln hem från jobbet. Det kan jag behöva för min rygg.


 

Kommentarer
Postat av: Cecilia Waaaallin

Ja, Madde nu sparar vi och kör en Cypern repris nästa år :D haha

2009-09-14 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0